sobota, 25 maja 2013

Dress mini

Dzisiaj pokaże Wam moją córkę w bardziej eleganckiej odsłonie. Niedawno byliśmy na imprezie urodzinowej kuzyna Clarissy, oczywiście nie wyobrażaliśmy sobie zostawić jej w domu więc maluda pojechała z nami. Nasza mała dama prezentowała się elegancko, co moim zdaniem całkowicie pasowało do rodzaju przyjecia. Kremowa sukienka i czerwone dodatki urzekły wszystkich gości. Moim zdaniem nie trzeba ubierać dziewczynek na różowo, aby wyglądały uroczo i słodko. Nie rozumiem mam, które ubierają swoje córki od czubka głowy po pięty na "landrynkowo". Jest tyle pięknych kolorów.. lub chociaż połączeń kolorów (z różowym), które całkiem nieźle się prezentują! Błagam, nie ulegajmy stereotypom i zaszalejmy z kolorami w szafie naszych córek  











Miała na sobie :

SUKIENKA - PRIMARK
RAJSTOPKI - Polski sh
BUCIKI - ZEEMAN
OPASKA - ALLEGRO 

KOSZT CALKOWITY ZESTAWU OKOŁO 80 ZŁ 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

hmmm z tymi kolorami moze i masz racje ale np moja corka ma 3 lata i niestety sama sobie wybiera rzeczy i uwielbia kolor rozowy nie tylko rzeczy ale i cukierki kredki i wogole wszystko ... i mi to nie przeszkadza :) i uwazam ze bardzo ladnie w tym kolorku wyglada :) a poza tym w jej szafie znajdziesz najrozniejsze kolory ale i tak woli roz :)

stepbystep.blogspot.com pisze...

Jestem w pełni świadoma tego , że i moja córka będzie z chęcią sięgać do szafy po róż to normalne tak dziewczynki już mają :) ale mimo tego będę starała się o to by ten róż był dobrze dobrany do całości i może być nawet cukierkowo ALBO jeszcze lepiej smakował jak wata cukrowa a jak !!