sobota, 4 maja 2013

04.05.2013

WITAMY ...

Muszę wam powiedzieć , że ciężko mi będzie pogodzić pracę z publikkacją częstych wpisów na blogu . W pracy jestem praktycznie cały dzień i po powrocie do domu jestem delikatnie zmęczona a zresztą o godzinie 19stej nie będę męczyć swojej córki pstrykaniem jej fotek. aaaAczkolwiek w weekendy będą publikacje i tego będę się 3mać ... :)
Dziś w zestawie sukienka którą nabyłam za jedyne 50 centów na ulicznych wyprzedażach która miała miejsce w tym tygodniu .
- Kocham to , że potrafię wyszukać coś taniego i fajnego :)

ZESTAW KOSZTOWAŁ MNIE JEDYNE - 25 ZŁ :)


OUTFIT:
SUKIENKA - H&M
OPASKA - PRENATAL
RAJSTOPKI - H&M
BAMBOSZE - ACTION









6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jeeeeju jaka ona jest przecudowna! niech rośnie zdrowo, pozdrowionka

Unknown pisze...

Wow ..jaka fajna dzidzia :) Jest słodka!!!!!!

Anonimowy pisze...

Gdybym była twoją córką, za parę lat znienawidziłabym cię za to, co jej robisz na tym blogu. W życiu nie widziałam , żeby ktoś traktował swoje dziecko jak śliczną zabaweczkę do pokazywania "słitaśnych" ciuszków. Pomyślałaś, jak będzie się czuła mając 13 lat, gdy koledzy ze szkoły będą sobie przesyłać jej fotki jako zaślinionego, tłustego bobasa?

Anonimowy pisze...

zasliniona??? eeetam, troche slinki cieknie a to takie urocze w jej wykonaniu:)<3 moja cora tez ma takie foty i wszystkim sie podobaja...:)Gapcia nie przejmuj sie!!! Masz slodziutkiego cukiereczka w domu!!!:):)

Anonimowy pisze...

A co za różnica, czy pisze tu anonim czy nie? Nie prowadzę bloga, nie mam strony internetowej, mój adres e-mail i tak nic by ci nie powiedział. Jak dostajesz anonimowe słit pozytywne komcie to jest super, a jak negatywne, to już nie?
Może wprowadź selekcję komentarzy, wtedy krytyki nie będzie w ogóle.

A tak na marginesie, to twój blog został mocno skrytykowany na paru stronach, nie tylko przez anonimowych użytkowników:) I naprawdę mało kto ma o nim coś miłego do powiedzenia...

stepbystep.blogspot.com pisze...

Powiedz mi drogi anonimie gdzie mogę znaleźć te strony internetowe gdzie ponoć tak bardzo zostałam skrytykowana ??????? Proszę o Pomoc