poniedziałek, 10 czerwca 2013

SUN

Nareszcie!! Pogoda nas do tej pory nie rozpieszczała, ale w końcu doczekaliśmy sie słońca w Rotterdamie. Z tej okazji mogłam ubrać moją pociechę w coś letniego. W kwiecistych bodach z czerwoną, dużą korakrą moja pociecha wyglądała całkiem apetycznie  :) dodam że  (za jedną jedyną złotówkę wyszperałam w POLSKIM SH !!   Strój ten kupiłam już kilka miesięcy temu i nie mogłam się doczekać kiedy będę mogła go założyc mojej córce. Liczymy na więcej słonecznych i ciepłych dni bo w szafie czekają jeszcze inne letnie skarby :))

BODY - PRIMARK (SH)
CZAPKA - H&M
SKARPETKI - H&M

Koszt zestawu 25 zł
















3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mówiłam to Kasi Tusk, powtórzę także i tobie, zwracaj uwagę na literówki bo ciężko się czyta posty z błędami.
Poza tym, wszystko ok :)

stepbystep.blogspot.com pisze...

masz słuszną rację... wiem jak to wygląda po drugiej stronie monitora - :/ staram się nie popełniać błędów w pisowni ale widocznie zawsze coś się tam skradnie ;) ozdrawiam

Anonimowy pisze...

Świetny ten kosz wiklinowy! :) Sama na taki poluję :) A córcię to masz przeuroczą :) I nie przejmuj się literówkami, ja ich nawet nie zauważam, a to jest naprawdę nieważne i szkoda czasu na ludzi, którzy się takowych dopatrzą :) Pozdrawiam!