środa, 3 kwietnia 2013

Party time :)

 W końcu udało mi się zebrać wszystkie potrzebne fotografie z przed dwóch tygodni i realizuję posta pod tytułem PARTY TIME :)
Jako mama postanowiłam zoorganiozwać przyjęcie z okazji narodzin CLARISSY , aby mogła poczuć, że jest radością nie tyle dla rodziców ale tak , że dla pozostałych członków rodziny oraz naszych znajomych. 
Wszystkie smakołyki które zamieściłam w poście to wypieki własne oraz przyszłej mamy chrzestnej... 

Sukienka ??! 
hm... stylonowe sukienki nie za bardzo podbijają moje serce, kojarzą mi się z Cygańską muzyką :P      

Sukienka - prezent 










                                Mini niespodzianka dla przybyłych Gości :)










                                                        DZIADEK

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Super , domyślam się ze impreza się udała ;) tort wyglada rewelacyjnie tak jak pozostałe słodkości oraz Twoja córka swietnie się prezentuje . Życzę sukcesów z tym blogowaniem i czekam na kolejne posty